Як замовити

Оформлення замовлення.

 

  • Якщо ви визначитеся з замовленням, виберіть потрібний розмір і натисніть кнопку «Додати до кошика» - обраний товар потрапить у ваш кошик покупок.

 

Ви також за бажанням можете додати до цього кошика ще кілька потрібних покупок: чи то це ще одна пара взуття, або сумочка, придивилася вам на нашому сайті.

Вже починаючи з другої замовленої пари в одному замовленні, ви отримуєте додаткову знижку ! У вашому «Кошику» будуть перераховані всі вибрані вами товари, і якщо в ній вже знаходиться все те, що вас зацікавило, то натисніть активну кнопку «Оформити замовлення».

 

  • Виберіть спосіб доставки, із запропонованих варіантів. Якщо ви хочете вказати якісь індивідуальні виміри або деталі щодо вашого замовлення, то вкажіть їх в розділі "Коментарі". Потім клацніть кнопку "Замовити" - при цьому ви побачите вікно подяки замовлення, вказавши номер вашого замовлення.

 

  • Вам на e-mail буде відправлене автоматичне повідомлення №1 про те, що ваше замовлення додано до розгляду.

 

Якщо ви помітили, що випадково допустили якусь помилку при заповненні своїх даних, то відразу зв'яжіться по телефону з нашими менеджерами для коригування замовлення: МТС (066) 080-34-88, Київстар (067) 004-8-402   .


Увага! Ми намагаємося виконувати всі Ваші замовлення, прийняте замовлення не означає тверде юридичне зобов'язання виконати ваше замовлення - так як потрібного вам розміру взуття, на жаль вже може не бути на нашому складі. Замовлення вважається виконаним тільки після вручення товару. Некоректно вказаний ваш номер телефону, неточна або неповна адреса, неправильний e-mail - можуть викликати додаткову затримку в обробці замовлення.

 

  • У найкоротші терміни - відразу, або протягом доби вам на мобільний телефон і на Ваш e-mail буде відправлено SMS -Повідомлення №2 про результат обробки замовлення. У цьому повідомленні ви дізнаєтеся про статус вашого замовлення, і наші продавці-консультанти повідомлять вам про те, чи є все на ваше замовлення на складі і коли може бути доставлена Ваша посилка.

 

 

Дорогі наші покупці, якщо з якої-небудь причини ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це!

В житті різні бувають ситуації, ми вас завжди зрозуміємо і це ніяк не вплине на наше з вами співробітництво в подальшому.

Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно.

 

Звертаємо вашу увагу на те, що клієнти, які не забирають посилки, не повідомляючи адміністрацію сайту tufelek.kiev.ua, при цьому ігноруючи дзвінки операторів, в подальшому обслуговуватися не будуть!

Якщо виникли будь-які питання? Зв'яжіться з нами

 

Оплата і здійснення доствавки.

 

Наш магазин взуття "Туфельок" приймає як готівку, так і онлайн платежі, що здійснюються за допомогою системи електронних платежів ПриватБанку - liqpay , Яка дозволяє оплачувати за товар картами Visa і MasterCard, випущеними будь-якими банками.

 

Ви можете:

 

1. Зробити переклад на наш рахунок зі своєї картки Visa і MasterCard (незалежно від обраного вами способу отримання товару).

 

2. Покласти грошові кошти на нашу карту Приватбанку за допомогою терміналів самообслуговування.

 

3. Перевести кошти за допомогою банківського переказу.

 

4. Оплатити ваше замовлення післяплатою при отриманні посилки на Укрпошті або Нової поштою (передоплата 100 грн обов"язкова). Поштовою службою з вас буде додатково утримана комісія за зворотну відправку грошей, а це не менше 30 гривень (Новою поштою).

 

Якщо ви замовляєте взуття післяплатою, то вам необхідно здійснити передоплату на наш рахунок в розмірі 100 гривень (як гарантію того, що Ви хоча б прийде на склад поміряти замовлене Вами взуття Cool ). Звертаємо вашу увагу, що у нас йде автоматичне повернення посилок в кінці четвертого дня, тому не забувайте вчасно забирати товар з відділення в зазначений термін, щоб випадково посилка до нас назад не повернулася!


5. Оплатити замовлення на сайті tufelek.kiev.ua своєю кредитною карткою (незалежно від обраного способу отримання товару). Наш інтернет-магазин tufelek.kiev.ua підключений до системи безпечних електронних платежів ПриватБанку - liqpay , Яка дозволяє оплачувати за товар картами Visa і MasterCard, випущеними будь-якими банками.

 

Таким способом ви можете оплатити ваше замовлення прямо з вашого e-mail - зі сторінки одержання повідомлення я №1 про прийняття вашого замовлення до розгляду.

 

Залежно від обраного вами способу оплати на ваш телефон або e-mail будеут відправлений рахунок з реквізитами для оплати. Оплату ви повинні зробити протягом трьох днів після отримання реквізитів для оплати. Прохання додатково інформувати наших менеджерів про факт оплати із зазначенням точного часу по квитанції. Це значно прискорить обробку вашого замовлення. Ваше замовлення буде анульовано після закінчення трьох днів після виставлення рахунку до оплати, якщо така не проведена!

 

Увага! При оплаті за безготівковим розрахунком (картками Visa і MasterCard, за допомогою терміналів, банкоматів, а також в касах банків) додатково утримується банківська комісія в розмірі від 0,5 грн до 1% від суми платежу.
Ви обов'язково повинні нам ПОВІДОМИТИ ПРО ОПЛАТУ

 

Гарантія та повернення.

 

Всі взаємини з нашими покупцями регулюються Законами України, зокрема - "Про захист прав споживачів".

 

Купівля онлайн вимагає певної точності у вимірах, включаючи індивідуальні особливості вашої ніжки.

 

Саме тому ви маєте право:

  • знати наше фізичне місцезнаходження ;
  • не платити за взуття, якщо вона вам не підходить;
  • вимагати від нас всю цікаву для вас інформацію про товар і про виробника;
  • відмовитися від покупки. (Всякі бувають життєві ситуації!)

 

А в свою чергу ми зобов'язані:

  • виконати наші обіцянки і доставити ваше замовлення за вказаною вами адресою;
  • розповісти докладно про ваше взуття все, що вас зацікавить;
  • повернути вам все гроші на банківську картку якщо не ношене взуття, якщо воно вам не підійшло з якихось параметрів;
  • повернути вам гроші за ношене взуття, якщо в ній є непереборний фабричний брак.

 

Якщо вам взуття не підходить, але ви хочете обміняти взуття на інший розмір або іншу модель, тоді ви відправляєте взуття назад нам за свій рахунок, а ми висилаємо вам потрібну заміну.

 

  • спочатку ми повинні отримати ваше взуття, від якої ви відмовилися, і переконавшись в тому, що вона не ношена, обов'язково перераховуємо гроші на вашу картку;
  • не відправляйте взуття наложеним платежем, яка вами оплачена і вам не подходошла з яких-небудь причин. Для того, щоб вам повернути гроші, нам потрібно переконатися в тому, що вона не ношена!

 

Величезна до Вас прохання! Робіть вибір усвідомлено!

МТС (066) 080-34-88